Geven via de digitale collecte

Nieuws

Wanneer je thuis een kerkdienst meebeleeft komt er aan het eind van de dienst geen collectezak voorbij. Toch zou het fijn zijn als we samen de diensten en alle activiteiten financieel blijven ondersteunen. De kerk is bij alles wat er gedaan wordt helemaal afhankelijk van wat we met elkaar geven.

U kunt de app installeren door op de onderstaande QR code van uw keuze te klikken, of de QR code te scanner:

.
U kunt de app ook vinden door zelf op ‘Appostel’ te zoeken in de Apple App Store of de Google Play Store.

De handleiding voor het installeren en geven via de digitale collecte app is hier te vinden.

Tenslotte is het ook nog mogelijk via de computer een collecte-betaling via iDEAL te doen:
Klik daarvoor op deze link.

Mocht het u toch te technisch en te ingewikkeld worden, dan helpen wij u graag verder, u mag mailen of bellen:

Wilbert Huls 06-27544603 Klik hier voor email