Stinskids

Graag verwelkomen we uw kind bij de zondagsschool of de kindernevendienst van de Stinskerk. Elke zondag wordt er bij de zondagsschool en de kindernevendienst door een team van ‘gewone’, enthousiaste gemeenteleden, aan kinderen uit de grote rijkdom van Gods woord verteld. We lezen, vertellen, werken en zingen van, over en uit de bijbel, om kinderen zo van jongs af aan vertrouwd te maken met de verhalen uit de bijbel.

Onderbouw (=zondagsschool):
Instroomgroep, groep 1 t/m 3 van de basisschool.
De kinderen kunnen voor de dienst naar de Gosen ten Kloosterzaal worden gebracht. Voor de zegen komen ze samen met de midden- en bovenbouw in de kerkzaal.

Middenbouw (=kindernevendienst):
Kinderen uit groep 4 en 5 van de basisschool.

Bovenbouw (=kindernevendienst):
Kinderen uit groep 6, 7 en 8 van de basisschool.
De kinderen van de middenbouw en bovenbouw maken de start van de kerkdienst mee en vertrekken vóór de preek naar hun eigen ruimte. Voor de zegen komen ze weer terug in de kerkzaal.

Contactpersoon:

Bianca Lubbers 038-4201864 Klik hier voor email